Ce obligatii are un angajator la incetarea raporturilor de munca?

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

La cererea salariatului, angajatorul este obligat sa emita urmatoarele:

1. Adeverinta de vechime

– la cererea salariatului, angajatorul este obligat sa emita adeverinta de vechime in munca;

– adeverinta de vechime ar trebui sa cuprinda informatii cu privire la:

  • vechimea in munca;
  • salariile obtinute;
  • concediile de odihna;
  • concediile medicale;
  • concediile fara plata;
  • absentele nemotivate

– adeverinta trebuie emisa in 15 zile de la data solicitarii;

– daca angajatorul nu poate elibera adeverinta de vechime, salariatul poate cere eliberarea acesteia Inspectoratului Teritorial de Munca in a carui raza activeaza angajatorul.

2. Extras din Revisal

3. Copii ale documentelor existente in dosarul de personal 

Articole similare

Comentariul tau aici